Tilaus- ja sopimusehdot

Voimassa 30.03.2022 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Boutique Makujen Taika, Helsinki .

Ilmoittamamme hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevat verot ja viranomaismaksut. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Huomiothan, että verkkokaupan ja kivijalkakaupan hinnat voivat poiketa toisistaan

TILAAMINEN
  • Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.teejakahvikauppa.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

  • Voit tilata myös soittamalla numeroon 0400990630 ja noutaa sekä maksaa tilauksen kaupassa
TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näkyy:
-ostoskorin sisältö
-veroerittelyt
-laskun loppusumma
-postitus- ja toimitusosoitteet

MAKSAMINEN

Maksamisen palvelutoimittajamme on Checkout Finland Oy, joka käsittelee kaikki maksuliikennetapahtumat ja vastaa niiden turvallisuudesta. Boutique Makujen Taian sivustolle ei jää mitään maksutapahtuman aikana käsiteltyjä tietoja. Palveluntoimittaja palauttaa meille ainoastaan tiedon hyväkysytystä maksutapahtumasta.

Checkout Finland Oy

Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere, Y-tunnus 2196606-6

MAKSUTAVAT

Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

GSM-maksu
Ainapay

Lisätietoja: ainapay.fi

TOIMITUSAIKA

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika on varastossa oleville tuotteille pääsääntöisesti 2-5 arkipäivää. Emme vastaa kuljetusyhtiön aiheuttamista viiveistä toimituksissa.

Sivustolla erikseen tilaustuotteiksi merkityillä tuotteilla on poikkeava pidempi toimitusaika, joka kerrotaan tuotteen tietojen yhteydessä. Myös varastotuote voi olla tilapäisesti lopussa ja se toimitetaan heti varaston täydentyessä. Toimitus aika voi olla jopa 6 viikkoa.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan erikseen sivustolla.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Kulloinkin voimassaolevat toimituskulut
näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen vahvistamista. Toimitamme kaikki tilaukset
postipaketteina lähimpään postin toimipisteeseen tai smartpostiin. Mikäli toimitus jakaantuu useampaan toimitukseen veloitamme toimituskulut vain ensimmäisestä toimituserästä. toimii 24/7 ilmainen toimitus smartpost tai lähimpään postiin kun tilaus yli 55,00€ tai kotiovelle lisämaksulla 12,90€

Jos haluat noutaa pakettisi kaupastamme, ei tilaukseen lisätä toimitus- ja pakkauskuluja.
Tee tilaus normaalisti, valitse toimitustavaksi ”nouto”, maksa tilaus verkkokaupassa ja tule
hakemaan Helsingin kaupastamme.

PERUUTTAMISOIKEUS

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. Peruuttamisoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Peruuttamissoikeuden käyttämisestä tulee ilmoittaa 14 päivän kuluessa tuotteiden vatsaanottamisesta sähköpostilla osoitteeseen info@teejakahvikauppa.fi,  tai postitse osoitteeseen:

Boutique Makujen Taika,Kantelettarentie 1, 00420 Helsinki
Tuotteet tulee palauttaa alla olevaan palautusosoitteeseen viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä.

Peruutusilmoituksessa on ilmoitettava seuraavat tiedot:

-vapaamuotoinen ilmaus halustasi peruuttaa tilaus

-postitse lähetettyyn ilmoitukseen päivämäärä, jolloin ilmoitus on lähetetty

-tilausvahvistuksesta löytyvä tilausnumero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

-palautettavat tuotteet

-pankkitilin numero, jolle maksu palautetaan

-halutessasi myös palautuksen syy, jotta voimme parantaa toimintaamme

Palautuksena maksettavat rahat siirretään ilmoittamallesi tilille viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautettujen tuotteiden saapumisesta. Kilvanajojoukkue MM Oy voi pidättäytyä rahojen palautuksesta, mikäli tuotteita ei ole palautettu palautusajan puitteissa, tai mikäli palautetut tuotteet ovat avattuja tai muutoin asiakkaan toiminnan vuoksi myyntikelvottomia.

Palautusosoite:

Boutique Makujen Taika, Kantelettarentie 1, 00420 Helsinki

Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen teejakahvikauppa@gmail.com tai postitse:

Boutique Makujen Taika, Kantelettarentie 1, 00420 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TAKUU, TUKI JA VIRHEVASTUU

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Asiakas on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritelty tuotetiedoissa.

Takuukorjaus tehdään aina valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Asiakas ohjataan ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan tai heidän huoltoyhtiöön, koska tämä nopeuttaa huoltoa ja on näin ollen asiakkaan etujen mukaista. Tuotteen voi aina toimittaa myös Boutique Makujen Taika -liikkeeseen Kantelettarentie 1, Helsinki.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan asiakkaalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Boutique Makujen Taika ja/tai tuotteen valmistja/maahantuoja eivät ole vastuussa asiakkaan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja muille osapuolille aiheutuneet kustannukset.

Säilytämme tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine)

Boutique Makujen Taika vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Lisätietoa saa sähköpostilla osoitteesta info@teejakahvikauppa.fi

REKLAMAATIO

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Boutique Makujen Taika pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen teejakahvikauppa@gmail.com  tai kirjeenä Boutique Makujen Taika, Kantelettarentie 1, 00420 Helsinki.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.